1. SİPARİŞ

1.1 Sizinle alışveriş yapabilmek için bir hesap açmam gerekiyor mu?

Hayır, gerek yok. Her zaman alışveriş yapabilir ve misafir olarak check-out yapabilirsiniz.

Ancak, bizimle bir hesap oluşturarak, bizimle alışveriş her zaman bilgilerinizi girmek zorunda kalmadan sipariş sağlayacaktır. Hemen kaydolabilir veya alışveriş sepeti sayfasında check-out yapmadan önce alışverişe başlayıp hesabınızı oluşturabilirsiniz.

1.2 Nasıl hesap oluştururum?

Lütfen “Giriş Yap/Kaydol” ve ardından “Hesap Oluştur” butonuna tıklayın ve kişisel bilgilerinizi doldurun.

1.3 Nasıl sipariş vereyim?

İstediğiniz öğeleri alışveriş yapın ve alışveriş sepetinize ekleyin. Bitirdikten sonra, alışveriş sepetinize gidip check-out yapabilirsiniz. Satın alma işlemlerinizi ve ödemenizi onaylamadan önce tüm bilgilerin doğru olduğundan emin olun.

1.4 Alışveriş sepetime ürün eklemekte sorun var

Öğeleri kullanılabilir olduğu sürece ekleyebilirsiniz. Öğenin başka birinin alışveriş sepetinde olduğu bir örnek olabilir, bu nedenle öğelerin durumu “Geçici Olarak Kullanılamıyor” olarak yansıtılır.

1.5 Siparişlerimi nasıl öderim?

Paypal ve Mastercard, VISA ve American Express gibi tüm büyük kredi ve banka kartları üzerinden ödeme kabul ediyoruz.

1.6 Siparişimi değiştirebilir ve iptal edebilir miyim?

Ne yazık ki bir sipariş verildikten sonra iptal edemiyoruz. Bu, siparişlerinizi verimli bir şekilde paketlememize ve hataları en aza indirmemize olanak sağlar. Yerleştirmeden önce siparişinizi kontrol etmek için tavsiye edilir.

1.7 İndirim kodum var, nasıl kullanabilirim?

“Fiş Kodu” alanında fiş koduna girin ve kullanıma girmeden önce Alışveriş Sepeti sayfanızda “Ekle”ye tıklayın. Check-out sırasında anahtarlamayı kaçırdıysanız, fiş kodunu siparişinize el ile uygulayamayacağımızı lütfen unutmayın. Satın alma işlemini onaylamadan önce tüm bilgilerin doğru olduğundan emin olun.

1.8 Siparişimin onayverilip onaylanmadığını nasıl bileceğim?

Siparişinizi verdikten sonra, siparişlerinizin alındığını doğrulamak için bizden bir teşekkür e-postası alacaksınız. Ancak, siparişlerin yalnızca kredi kartı ödemeniz onaylandığında ve faturalandırma ve teslimat adresi doğrulandığında gönderileceğini unutmayın. Alternatif olarak, kayıtlı bir kullanıcı ysanız “Hesabım”da siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.


2. SEVKİYAT & TESLİm

2.1 Siparişim ne zaman işlenecek?

Tüm siparişler hafta sonları ve resmi tatiller hariç 2 iş günü içinde işleme alınacaktır. Belirtilen süre Singapur Saati’ne (UTC/GMT +8hours) dayanmaktadır.

2.2 Siparişimi almam ne kadar sürer?

Standart kurye teslimat süresi yaklaşık 5 iş günüdür ve Express kurye siparişinizi verdiği andan itibaren yaklaşık 3 iş günüdür. Bu sadece tüm Singapur teslimatları için geçerlidir. Tüm uluslararası teslimatlar için, alınan süre lojistik ortaklarımıza ve bağlı kuruluşlarımıza bağlıdır.

2.3 Teslimatımı nasıl takip edebilirim?

Sipariş gönderildikten sonra, izleme numarası ile birlikte size bir e-posta onayı gönderilecektir. Tüm Singapur teslimatları için 6 haneli Sipariş Numaranız ile yerel lojistik ortağımızla siparişlerinizin teslimat durumunu kontrol edebilir ve takip edebilirsiniz.

Uluslararası teslimatlar için siparişlerinizi buradan takip edebilirsiniz here

2.4 Nakliye ücretleri nasıldır?

Nakliye Standart kurye ile tüm Singapur teslimatları için ÜCRETSİzDİr. Uluslararası teslimatlar için, öğenizi seçebilir ve ücretler ağırlık ve hacim üzerinden olduğundan kullanıma alma sayfasına devam edebilirsiniz. Teslimat bilgilerinizi girdikten sonra, ödeme veya kayıt gerekkalmadan, verilen adrese göre teslimat ücretlerini otomatik olarak hesaplarız

2.5 Siparişim onaylandıktan sonra sevkiyat adresimi değiştirebilir miyim?

Ne yazık ki, siparişiniz onaylandıktan sonra siparişleri başka bir şekilde yönlendiremiyoruz. Bu nedenle, lütfen doğru sevkiyat adresini verdiğinizden emin olun.

2.6 Siparişimde eksik bir öğe var, ne yapmalıyım?

Size eksik bir sipariş gönderdiğimiz için özür dileriz. Lütfen marketing@company.com’daki Müşteri Hizmetleri Ekibimizle irtibata geçin, en kısa zamanda size geri dönelim.

2.7 Kusurlu bir ürün aldım, ne yapmalıyım?

Bizden kusurlu bir eşya aldıysanız özür dileriz. Lütfen ürünün anlık görüntüsü ile marketing@company.com müşteri hizmetleri ekibimizle irtibata geçin ve en kısa sürede size geri dönelim.

2.8 Yanlış bir öğe aldım, ne yapmalıyım?

Size yanlış eşyayı gönderdiğimiz için özür dileriz. Lütfen marketing@company.com’daki Müşteri Hizmetleri Ekibimizle irtibata geçin, en kısa zamanda size geri dönelim.

2.9 Yanlış boyut veya renk satın aldım

Biz boyut veya renk için alışverişi sağlamaz. Ancak, bizden satın alınan ürünler için iade kabul ediyoruz. İade ve Borsalar politikamıza ve prosedürlerine buradan bakabilirsiniz.

2.10 Paketimi almadım, ne yapmalıyım?

10 iş gününden sonra paketinizi almadıysanız marketing@company.com müşteri hizmetleri ekibimize bir e-posta gönderseniz size yardımcı olacağız.

2.11 Yeniden teslimat için ek bir ücret alınacak mı?

İki defaya kadar yeniden teslim için ek ücret yoktur. Üçüncü denemeden itibaren ücrete tabidir.

2.12 Parselimi öngörülen süre içinde henüz almadım. Kiminle iletişim kurabilirim?

Paketinizin neden gecikmiş olabileceğini öğrenmek için “Siparişinizi takip edin” adresinden parselinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Alternatif olarak, bize marketing@company.com bir e-posta bırakabilirsiniz ve biz daha size yardımcı olacaktır.

Menü
Close

Sepetim

Close

Favorilerim

Great to see you here !

Already got an account?

Close

Categories