Skip to main content

İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI

talaskuyumculuk.com.tr’den (“Talas Kuyumculuk”) verdiğiniz siparişlerinizi veya ürünlerinizi iptal ve iade etmek için (0216) 336 04 55 numaralı hattımıza veya siparis@talaskuyumculuk.com.tr mail adresine bu talebinizi bildirmeniz gerekmektedir. Burada belirtilen tüm şartlar sadece talaskuyumculuk.com.tr’den satın alınan ürünler için geçerlidir. Paketin Talas Kuyumculuk merkez adresine gelişi sırasındaki sorumluluk, anlaşmalı olunmayan bir taşıyıcı ile Talas Kuyumculuk’a ulaştırılması halinde müşteriye aittir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli incelemelerin ardından ürün iadesi kabul edildiğinde, ürünün ücreti tarafınıza iade edilecektir.

Ürün iadesi işlemlerinde, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri uygulanır. Ürünün, müşteriye ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde müşteri tarafından, iade edilebilir ürünler için cayma hakkı kullanılabilir. Cayma hakkının kullanılması için Müşteri’nin, bu süre içinde www.talaskuyumculuk.com.trye e-posta veya telefon ile bildirimde bulunması ve ürünün kullanılmamış (üzerinde koruma etiketi bulunan ürünlerde, etiketinin yırtılmamış) olması şarttır.

Cayma Hakkı kullanılırken aşağıdaki prosedür uygulanmalıdır:

  • Ürün, koruma etiketli olarak gönderilmektedir. Ürünün iade edilebilmesi için koruma etiketinin sökülmemiş olması gerekmektedir.
  • Ürün, faturası ile birlikte iade edilmelidir.
  • Ürünün iadesi için Talas Kuyumculuk tarafından gönderilen iade formu doldurulmalıdır.
  • Ürün ile birlikte gönderilen paket, kutu, sertifikası, aksesuarları, hediye çekleri vb. tamamı iade edilmelidir.
  • Talas Kuyumculuk tarafından belirtilen taşıyıcı/kargo ile iade edilmelidir.
  • İade kargo tutanağı Talas Kuyumculuk e-posta adresine iletilmelidir.

Cayma hakkı talebinin iletilmesinden itibaren 10 gün içerisinde ürün iade edilmelidir.

Ürünün, Talas Kuyumculuk ile anlaşmalı olunan nakliye firması aracılığıyla geri gönderilmesi halinde Müşteri, iadeye ilişkin ek masraflardan sorumlu tutulmayacaktır. Ürünün, anlaşmalı olunmayan bir nakliye firması aracılığıyla geri gönderilmesi halinde iadeye ilişkin ek masraflardan Müşteri sorumludur.

Yukarıda yer alan belgelerin ulaşması ile ürün, uzmanlar tarafından incelenir. İnceleme sonucunda iade alınması uygun olan ürünlerin bedeli, ürünlerin Talas Kuyumculuk’a ulaşmasını müteakip 14 gün içinde Alıcı’nın ödeme yöntemi ile aynı yöntem kullanılarak iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.

Yurtdışı Teslimat yapılan ürünlerin, tahsil edilen teslimat ücreti fatura ödeme tutarından mahsup edilerek sadece ürün fiyatı iade edilir.

Cayma Hakkı İstisnaları

Aşağıdaki durumların varlığı halinde cayma hakkı kullanılamaz:

  • Müşteri’nin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler: Parmak ölçüsüne göre ayarlanacağı için tüm yüzükler, müşterinin istekleri doğrultusunda taşına yazı yazılan ürünler, altın kısımların üzerine ya da içine yazı yazılan ürünler, tasarım / maden değişikliği yapılan ürünler, tahdidi olmamak üzere özel istek doğrultusunda üretilen tüm ürünler,
  • Pırlantalı ürünler,
  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan ürünler: 22 -24 ayar altın ve çeşitleri, Cumhuriyet altını ve çeşitleri ve benzeri kapsamda satış fiyatları Satıcı kontrolünde olmaksızın değişen ürünler.

İptal Hakkı

Müşteri’nin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel üretim olan ürünlerin siparişi iptal edilemez. Bu nedenle, müşterinin sipariş sırasında seçeceği parmak ölçüsüne göre ayarlanacağı için tüm yüzükler, müşterinin istekleri doğrultusunda taşına yazı yazılan ürünler, altın kısımların üzerine ya da içine yazı yazılan ürünler, müşterinin istekleri doğrultusunda üretilen tüm ürünler iptal edilemez ürünler kapsamında yer alır.

İade etmek istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen ve koruma etiketi sökülmemiş şekilde; ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ürün kutusu, ambalajı ve diğer tüm evrak ve materyallerin, eksiksiz ve hasar almamış şekilde, sayfanın altında bulunan adrese gönderilmesi gerekmektedir.

İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından ya da iade işlemini gerçekleştiren müşteriden kaynaklanan sebeplerle, ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren müşteriye aittir.

Bildirim için Müşteri İlişkileri hattımızı arayabilir, ya da siparis@talaskuyumculuk.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

www.talaskuyumculuk.com.trden onay alınmadan iade işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, iade işleminiz kabul edilmeyerek gönderiniz teslim alınmayacaktır.

İade alındıktan sonra, iade şartlarının yerine getirilip getirilmediği uzmanlar tarafından incelenir. İade onaylanırsa, 7 gün içinde ürünlerin bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse, kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse, banka hesabına iade edilir. İadenizin kredi kartı hesabınıza yansıması bankanızın işlem durumuna bağlı olup 1-4 hafta arasında sürebilmektedir.

İade, Değişim ve Tamiratlarınız için ürünlerinizi kargo ile aşağıdaki adrese gönderiniz;

İsim: Talas Kuyumculuk
Telefon: (0216) 336 04 55
Adres: Osmanağa Mah. Söğütlü Çeşme Cad. No:59 Kadıköy/İstanbul